FAQ - odpovědi na nejčastěji kladené otázky na Triaba

Zde naleznete odpovědi na nejčastěji kladené otázky o Triaba a jak funguje náš online anketový panel - online placené ankety.

Co musím udělat abych dostával zdarma online placené ankety?
Stačí vyplnit krátký registrační formulář na naší domovské stránce a kliknout na "potvrdit". Následně Vám bude zaslán e-mail ve kterém můžete potvrdit Vaši registraci na triaba.com kliknutím na link v e-maily. Je to skutečně jednoduché.

Kdy obdržím první placenou online anketu?
První placenou anketu obdržíte krátce po odeslání Vašich dat přes náš registrační formulář. Anketa bude odeslána na poskytnutou e-mailovou adresu. Ankety můžete začít dostávat od momentu registrace, takže je možné, že ji obdržíte obratem. Obvykle ale začnete dostávat Vaše první ankety během prvních dvou až tří týdnů. Závisí to od Vašich profilových údajů a od potřeb a organizací.

Stáhněte si aplikaci OpinionAPP a můžete odpovědět na libovolný počet anket s OpinionApp (pokud jsou dostupné). Nejsou žádná pravidla které by zabraňovaly v zahájení další ankety po dokončení jedné v aplikaci. Stáhněte a vyzkoušejte OpinionApp po registraci a začněte vydělávat peníze online.

Co přesně obdržím od Triaba Panelu?
Triaba Panel Vám pošle e-mailem pozvánky k placeným anketám. Ankety můžete získat i přes OpinionAPP, pokud máte aplikaci staženou.

Kolik můžu vydělat za zodpovězení určité online ankety?
Částka závisí na anketě a na společnosti pro kterou anketu děláte. Obvykle platí, že čím delší anketa, tím vyšší odměna. Obecně se částka pohybuje mezi 2.00 a 70.00 CZK za každou dokončenou anketu.

Jak proběhne platba a kdo je plátcem?
Platba přijde on společnosti Cint na váš anketový portál.

Je každá anketa placená?
Ano, přes PayPal. Viz Platební informace.

Jak vyplatit odměny
Jako první vyberte způsob platby.
1. Přihlaste se do svého účtu.
2. Klikněte na "Moje odměny”
3. V dolním levém rohu, klikněte na "Změnit způsob platby”.
4. Vyberte preferovaný způsob platby z nabídky
5. Klikněte na "Uložit”

Delší dobu jsem nebyl aktivní a nemám už žádné body (peníze) na účtu. Proč?
Získané body na účtu propadnou je li respondent neaktivní určitou dobu. Záznam o nabytí bodů existuje, body se ale nezobrazují ve Vašem použitelném zůstatku. Je možné požádat o obnovení těchto bodů zasláním e-mailu na support (at) triaba.com. Pokud jste byli neaktivní delší dobu, je možné, že Váš účet byl smazán.

Jak vymazat účet / zrušit členství
Můžete kdykoliv zrušit členství Triaba Panelu a ihned Vám přestaneme posílat jakékoli e-maily
1. Přihlaste se do Vašeho účtu.
2. Klikněte na "Zrušit odběr e-mailů"
3. Zaklikněte "Skutečně chcete zrušit odběr e-mailů"
4. Klikněte na "Zrušit"
5. Klikněte na "OK"

Jak vyplatit bilanci na PayPal
Pokud ještě nemáte PayPal účet tak ho prosím vytvořte na https://www.paypal.com/. Je důležité abyste použili stejnou e-mailovou adresu ve vašem PayPal účet na jakou dostáváte ankety. Pokud již máte PayPal účet, můžete přidat e-mailovou adresu na kterou dostáváte ankety k Vašemu PayPal účtu.
1. Přihlaste se do účtu
2. Klikněte na "Moje odměny"
3. Jakmile dosáhnete částku kterou chcete vyplatit klikněte na "Vyplatit”
4. Přihlaste se do Vašeho PayPal účtu a akceptujte převod

Platební metoda momentálně není dostupná, vyzkoušejte to prosím později
Tato zpráva může být zobrazeno když PayPal snaží spojit s Vašim účtem. Převod který jste zkoušeli uskutečnit je označen jako "SELHALO". Prosím počkejte 2 až 4 dny než převod zopakujete. Spojení se opraví samy a znovu umožní převod.

Kolik anket mohu očekávat za měsíc?
To závisí od Vašeho profilu (jako např. Vašeho pohlaví, místa bydliště, apod.). Obvykle je to 1 až 7 anket za měsíc. OpinionApp nemá žádná pravidla které by zabraňovaly v zahájení další ankety po dokončení jedné. Stáhněte si OpinionApp po registraci a vydělávejte více on-line. S OpinionApp získáte více anket a vyděláte více.

Kolik musím zaplatit za tuto službu?
Tuto službu Vám poskytuje Triaba Anketový Panel zcela zdarma. Nikdy nebudeme účtovat žádné poplatky, žádný háček.

Chci získat více placených anket a vydělávat více peněz.
Čím více informací poskytnete ve Vašem profilu při registraci, tím pravděpodobnější bude, že obdržíte více anket. Při registraci Vás také zeptáme jak často se chcete zapojit. Snažíme se přizpůsobit počet anket k Vašemu zájmu odpovídat ankety.

Stáhněte si OpinionApp a vydělávejte více on-line. S OpinionApp získáte více anket a vyděláte více.

Mohu pozvat přátelé?
Rozhodně ano.

Mohou být odměny vyplaceny šekem?
Ne. Používáme PayPal protože je to efektivní systém, často používaný a respektován. Umožňuje nám udržet manipulační poplatky na minimu a vyplácet našich respondentů rychle a pohodlně.

Jak změnit e-mailovou adresu
Přihlaste se na Váš účet a aktualizujte Vaše osobní údaje.Případně pošlete e-mail na podporu (support (at) triaba.com) obsahující Vaši starou emailovou adresu na kterou dostáváte ankety nyní a novou adresu na kterou byste ankety chtěli dostávat. Z bezpečnostních důvodů prosím uveďte i Vaše PSČ a datum narození. Jakmile zprávu a potřebné informace obdržíme bude Vaše e-mailová adresa aktualizována.

Jak obnovit Vaše uživatelské jméno/heslo
Pokud jste zapomněli Vaše uživatelské jméno nebo heslo prosím proveďte následující.
1. Klikněte na odkaz: https://www.triaba.cz/Prihlasit-se
2. Klikněte na odkaz "Zapomněli jste heslo?”.
3. Zadejte Vaši e-mailovou adresu na kterou dostáváte ankety.
4. Klikněte na šedou volbu "Obnovit heslo”.
5. Kód na obnovu bude zaslán na Vaši e-mailovou adresu.
6. Zkopírujte kód a vložte jej zde:

Pokud dostanete upozornění, že používáte neplatnou e-mailovou adresu, ujistěte se prosím, že Váš prohlížeč umožňuje akceptuje Cookies (včetně Cookies třetích stran). Také můžete vyzkoušet použít jiný prohlížeč.

Pokusil jsem se přihlásit do mého účtu ale přihlášení selhalo. Proč se nemohu přihlásit?
Zadané heslo nebo jméno je nesprávné, neplatné nebo nerozpoznané.

Ujistěte se, že:
● Nemáte chybu v zadaném uživatelském jménu nebo heslu
● Caps lock je vypnutý
● Máte nastavený správný jazyk na klávesnici
● Opět načtěte stránku a zkuste se přihlásit znovuCookies musí být zapnuty abyste mohli používat Váš Triaba účet. Zapněte cookies a zkuste se přihlásit znovu.

Pokud se upozornění stále zobrazuje, můžete vyzkoušet následující. Vyzkoušejte se přihlásit po každém kroku.
1. Otevřete nové okno ve vašem prohlížeči.
2. Vymažte cookies a soubory v mezipaměti v prohlížeči

Jak vymazat cookies a soubory v mezipaměti:
Cookies, tedy soubory které jsou vytvořeny internetovými stránkami které jste navštívili, a soubory v mezipaměti prohlížeče, které urychlují načítání stránek, Vám zlepšují a usnadňují prohlížení internetu.

V Google Chrome:
Otevřete Google Chrome
1. V nástrojové liště jděte na "Další nástroje" a klikněte na "Vymazat data procházení”
2. V zobrazené nabídce zaklikněte možnosti "Soubory cookie a další data webů" a "Obrázky a soubory v mezipaměti”
3. Vyberte období které má být aplikováno v horní části nabídky. Vyberte "Celé období" pro vymazání všech zvolených souborů
4. Klikněte na "Vymazat data”

V jiných prohlížečích

Následujte kroky doporučené Vašim prohlížečem:
● Windows Internet Explorer  
● Mozilla  Firefox  
● Apple Safari  
● Opera

Pokud se stránky nezobrazují správně, můžete vyzkoušet použít inkognito mód ve svém prohlížeči abyste zjistili zda je problém způsoben něčím jiným než cookies a soubory v mezipaměti.

3. Změňte nastavení ochrany soukromí
Pokud máte problémy s přístupem na Váš účet, vyzkoušejte změnit nastavení ochrany soukromí.
Pokud máte nastavenou vysokou úroveň ochranua soukromí, přidejte www.triaba.com do seznamu povolených stránek ve svém prohlížeči.

Jak zjistit nebo změnit nastavení ochrany soukromí Vašeho prohlížeče:
● Chrome
● Firefox
● Internet Explorer

Ověřit obranný software
Pokud používáte firewall, proxy nebo antivirový program na zvýšení bezpečnosti Vašeho počítače, dočasně je vypněte a vyzkoušejte se přihlásit do Vašeho Triaba účtu.
Pokud to vyřeší problém tak to znamená, že obranný software znemožňoval přístup na Triaba. Kontaktujte prosím podporu Vašeho programu a zeptejte se jak zabránit blokování přístupu na Triaba.

Shrnutí - Prosím zkontrolujte následující nastavení ve Vašem počítači:
• Ujistěte se, že cookies jsou povoleny
• Ujistěte se, že nastavení Vašeho poskytovatele sítě neblokují přístup na naši stránku
• Ujistěte se, že Váš prohlížeč neblokuje přístup na naši stránku
• Ujistěte se, že nastavení Vašeho antivirového programu povolují přístup na naši stránku
• Ujistěte se, že nastavení vaší firewall povolují přístup na naši stránku
• Ujistěte se, že jste přidali naši stánku na seznam důvěryhodných stránek ve vašem prohlížeči
• Hesla rozlišují velká a malá písmena, ujistěte se, že Caps Lock je vypnutý

Nevidíte náš přihlašovací portál?
Povolte JavaScript ve svém prohlížeči pro zobrazení přihlašovacího portálu na naší stránce.

Povolte JavaScript v Google Chrome
1. Otevřete Chrome
2. V pravo nahoře, klikněte na Nastavení
3. Úplně dole, klikněte na Rozšířené
4. Pod "Ochrana soukromí a zabezpečení" klikněte na "Nastavení obsahu”  
5. Klikněte na JavaScript
6. Zvolte Povolené (doporučené nastavení)

Povolit JavaScript v Internet Explorer, Firefox nebo Safari
Držte se následujících instrukcí:
● Microsoft Internet Explorer
● Mozilla Firefox
● Apple Safari

Aktualizace prohlížeče nebo instalace nového obranného nebo jeho aktualizací může ovlivnit nastavení JavaScriptu. Doporučujeme znovu zkontrolovat zda je JavaScript povolen pokud máte problémy se zobrazením přihlašovacího portálu.

Co je Cint Insight Exchange?
Cint Insight Exchange poskytuje otevřený trh, kde mají průzkumníci trhu k dispozici profily respondentů ze stovek online panelů ve více než 80 zemích. Více se můžete dozvědět na www.cint.com.

Triaba Panel na Facebooku - mohu se přidat?
Ano, samozřejmě. Členové facebookové skupiny mohou vyhrát dárkové poukázky v našich soutěžích. Stačí když odpovídáte alespoň jednu anketu za daný měsíc a můžete se zúčastnit soutěže.

Když kliknu na odkaz na anketu, dostanu upozornění, že anketa je uzavřena / kvóty naplněné, proč?
Anketa uzavřena znamená, že se stalo jedno z následujících: anketa byla dokončena. Běžně jsou ankety aktivní 2-7 dní. Požadovaný počet odpovědí byl dosažený.
Některé ankety se uzavřou automaticky kvůli inaktivitě, obvykle po 10-15 minutách.

Kvóty naplněné znamená, že anketa dosáhla požadovaný počet respondentů. To se může stát buď před začátkem ankety, což ji obvykle označí jako uzavřenou, nebo v počátečních stádiích ankety, kdy se splní určitá kritéria. To běžně závisí na tom kolik respondentů pracuje na anketě a na celkovém počtu potřebných odpovědí od různých lidí. Ankety při kterých se Vám zobrazí "Kvóty naplněné" se nepočítají jako dokončené a nebudou Vám za ně uděleno odměny, protože Vaše data nebudou použity.

Proč jsem byl přeřazen z jedné ankety na jinou?
Ankety jsou Vám automaticky posílány jakmile Váš profil splňuje kritéria dané ankety. Může se ale stát, že anketa bude plná nebo budete z ankety vytříděný a tak Vás systém automaticky přeradí na jinou anketu vyhovující Vašemu profilu.

Dostal jsem chybové hlášení během ankety
Chyba během ankety může nastat z několika důvodů.
1. Pokud nejsou povoleny soubory cookies, anketa Vás nerozezná jako respondenta když se dostanete na poslední stránku ankety, spojení bude přerušeno. Ujistěte se prosím že máte cookies povoleny.
2. Pokud máte anketu otevřenou dlouho, relace prohlížeče vyprší a spojení s anketou bude přerušeno. V tomto případě není možné začít anketu znovu nebo poslat nový link.

Nelze otevřít anketa / odkaz nefunguje
Abyste se mohli zúčastnit ankety, musíte mít povolené cookies.

Co je Cookie? (Zdroj Wikipedie)
Cookie, také zvaný HTTP cookie, je používán internetovou stránkou na poslání stavových dat internetovému prohlížeči a prohlížeč pošle stavové data zpět výchozí stránce. Tyto stavové data jsou používány na autentizaci, identifikaci uživatelské relace, uživatelských nastavení, obsahu nákupního košíku nebo čehokoliv co může být dosaženo uložením textových dat na uživatele počítač.
Cookies nemohou být naprogramovány, nemohou obsahovat viry a nemohou instalovat škodlivý software na Váš počítá. Mohou být ale využity špionážním softwarem na sledování aktivity při prohledávání internetu, což motivovalo evropských a amerických zákonodárců aby zasáhly. Cookie soubory mohou být nezákonně sdíleny s hackery aby získali přístup na webový účet oběti.
Více informací najde na:

http://en.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie

Proč nedostávám žádné průzkumy?
Ankety jsou zasílány automaticky jakmile Váš profil splňuje požadavky dané ankety. Doporučujeme Vám vyplnit co nejvíce informací ve Vašem profilu. Takto bude snazší najít vyhovující ankety.

Proč jsem dostal stejné otázky dvakrát?
Stále hledáme tu správnou anketu pro Vás. Může se stát, že dostanete stejnou otázku několikrát - jednou v ověřovací fázi (kde hledáme správnou anketu pro Vás) a pak znovu v samotné anketě (kde ověřujeme, že splňujete kritéria ankety). Může se to jevit jako nepříjemnost nebo omyl, ale není to tak a je to součást zajištění kvality.

Tento proces má za cíl:
a) umožnit nám najít tu správnou anketu pro Vás.
b) zajišťuje vyšší kvalitu dat pro naše klienty který hledají určitý druh osoby

Co znamená vytříděný?
Vytřídění nastává když se nacházíte mimo cílové skupiny ankety. Namísto mrhání Vašeho času na odpovědi, které nemohou být použity, bude anketa předčasně ukončena (obvykle během prvních pár otázek). To se čas od času stává, i když jste byli původně vybrán pro anketu neboť některé potřebují specifické informace. Ankety při kterých budete "vytříděný" se nepočítají jako dokončené a odměny Vám nebudou uděleny, protože Vaše data nebudou použity.

Proč mám záporný zůstatek na účtu?
Trestné body mohou být uděleny v případě, že někdo dokončí anketu nepřiměřeným způsobem (špatně nebo nepravdivě). Nebudeme sdílet s Vámi které otázky byly považovány za problematické pro naše klienty. Níže najdete několik příkladů odpovědí, které naši klienti považují za "špatné" nebo "nepravdivé“

● Survey  Speeding
Každá anketa má odhadovanou dobu potřebnou k dokončení. Pokud anketu dokončíte v jiném čase, nebudete zahrnut jako respondent v anketě, neobdržíte odměnu a můžete být vyloučen z panelu.

● Nekonzistentní nebo nepřesné odpovědi
Pokud poskytnete nepřesné nebo nekonzistentní odpovědi, nebudete zahrnut jako respondent v anketě, neobdržíte odměnu a můžete být vyloučen z panelu.

● Kontrolní otázky

Naši klienti někdy v anketě položí stejnou otázku několikrát nebo chtějí abyste zvolili určitou odpověď aby se ujistili, že odpovídáte pravdivě a / nebo čtete celé otázky v anketě. Pokud náš klient zjistí, že Vaše odpovědi byly nepřiměřené na základě kontrolních otázek, nebudete zahrnut jako respondent v anketě, neobdržíte odměnu a můžete být vyloučen z panelu.

● Otevřené otázky
Naši klienti někdy mají sekci v anketě, v níž žádají respondenty aby odpověděli na otevřené otázky a napsali svou odpověď namísto toho aby ji vybrali ze seznamu odpovědí. Pokud odpověď na otevřenou otázku obsahuje nevhodné nebo necitlivé vyjádření, případně neodpovídá na danou otázku, neobdržíte odměnu a můžete být vyloučen z panelu.

Měl bych poslat moje heslo a/nebo uživatelské jméno společnosti Triaba pokud nastane nějaký problém?
NE !! Nikdy nedávejte nikomu Vaše přihlašovací údaje. Ani společnosti Triaba ani nikomu jinému. Nepotřebujeme heslo ani uživatelské jméno. Můžeme použít jiné údaje abychom Vás našli v našem systému a kontaktovali Vás.